Klachtenprocedure
We doen onze uiterste best om de dienstverlening zo vriendelijk, stipt en veilig te laten verlopen. Mocht u desondanks niet tevreden zijn over de dienstverlening van de HugoHopper, dan kunt u daarover een klacht indienen. Hiermee helpt u ons de dienstverlening te verbeteren.
Voor een goede klachtafhandeling is het van belang dat de klacht binnen 24 uur (maar uiterlijk binnen één week) bij ons wordt ingediend. Dit kan op verschillende manieren:
- Post
HugoHopper
Middenwaard 127
1703 SC Heerhugowaard - Email
info@hugohopper.nl - Telefoon
Bereikbaar op werkdagen tussen 09.00 -12.00 en tussen 14.00 – 17.00 op telefoonnummer 072-737 02 17.
Hoe behandelen wij u klacht?
Wij streven ernaar om u binnen 10 werkdagen na ontvangst een inhoudelijke reactie te doen toekomen.
Wij behandelen uw klacht op zorgvuldige wijze en passen daarbij ‘hoor en wederhoor’ toe. Dit kan betekenen dat de afhandeling niet binnen de genoemde streeftermijn kan worden afgerond. Mocht dit het geval zijn, dan stellen wij u daarvan uiteraard op de hoogte.